Aproape FIN



Se apropie sfârşitul şi conştientizăm cât de repede a trecut totul.

Mie greu să cred că am ajuns deja la final dar mă bucură gândul că am realizat atât de multe lucruri în acest proiect, mai exact tot ce ne-am propus, luând în considerare faputul că am prins o periada dificilă la şcoală unde am dat testări peste testări.
Dar a fost ok.

O să îmi fie dor de echipă. Nu în sensul că nu ne vom mai vedea ci de munca împreună şi distracţia împărtăşită.
Am informat pe mulţi din liceul nostru iar acum, deşi suntem la final noi, vom continua până în ultima clipă să promovăm GPIE şi să oferim informaţii oricărei persoane interesate.


Pentru ziua de azi am lucrat cu fetele la stand iar după şcoală am mers după varianta finală a emisiunii la radio Transilvania.
Sună foarte bine şi cuprinde atât informaţi depre ce am organizat noi şi de GPIE dar şi un interviu cu Dmn Profesoară Mariana Ursu fondatoare a asociaţiei Collegium şi un important sponsor al echipei noastre. Emisunea va fi postată de Florina.


Pam pam Ariela G.

0 Response to "Aproape FIN"

Trimiteți un comentariu