Ziua cea mare...

După cum ştiţi, azi am organizat o sesiune de comunicare în sala "Ovidiu Iuliu Moldovan" al liceului nostru împreună cu profesorii şi elevii interesaţi de "Gala Premiilor În Educaţie". A fost un surprinzător succes având în vedere că este prima campanie organizată de noi.

Ne bucurăm că am putut transmite mesajul dorit și că avem puterea de a încuraja viitorii participanţi la aceasta competiție educațională.

Am investit multă muncă în ceea ce am desfăşurat astăzi si am avut de străbătut multe drumuri dar totul a meritat.
Mai spre seară în decursul zilei de astăzi o să fie postate mici videoclipuri cu ceea ce am realizat şi chiar poze din cadrul sesiunii.


Andra G.

1 Response to "Ziua cea mare..."

  1. Anonim Says:
    1 iunie 2010 la 22:46

    Chiar a fost un succes.
    Ati avut o prezentare foarte buna reusind sa captati atentia tuturor.

Trimiteți un comentariu