eu si parerea mea...



Sesiunea de comunicare de astăzi...una dintre cele mai dificile şi mai cuprinzătoare activităţi din program...ne bucurăm că a ieşit bine deşi trebuie să vă spun că a fost ceva suspans înainte de prezentare pentru că făcea figuri video proiectorul dar până la urmă şi-a data seamă că e important pentru noi să fie apt şi şi-a revenit:D!
Emoţii...am fost şi nu prea...am încercat să transmitem informaţia astfel încât să nu plictisim ci să trezim interesul persoanelor prezente.
Am fost încântată să văd cum după prezentare au venit câteva persoane şi ne-au cerut mai multe detalii.

La radio...a fost o continuă distracţie:)) bâlbe...scârţâit de scaune...sunetul foametei...dar şi acompaniamentul muzical de alături :)))...sâmbătă va fi difuzată emisiunea şi sperăm să fie urmărită de cât mai mulţi ascultători.


În încheiere vă spun noapte bună şi să aveţi o zi minunată mâine!

Pa! :D

Andreia B.

0 Response to "eu si parerea mea..."

Trimiteți un comentariu