Hey!

Hey astăzi am prezentat sesiunea. Peste emoţii am trecut mai ales când am observat că toată sala a fost plină şi o mulţime de ochişori ne priveau curioşi şi confuzi la început... ştiu că e ciudat dar fiindcă am mai participat la concursuri şi prezentări asemănătoare emoţiile apar doar înainte şi apoi spuf ...dispar.

Eu zic că ne-am descurcat bine şi am informat multe persoane cu vârste şi opinii variate despre Gala Premiilor În Educaţie.
Dupa ce am terminat cu şcoala a trebuit să fugim repejor cu crainicul, colega noastră Bucur Adriana, la studio radio Transilvania să ne înregistrăm. A ieşit totul super!


În privinţa videourilor care dezvăluie munca din umbră :)))))) şi câteva opinii ale noastre despre prezentarea de azi, acestea vor fi postate de Florina (după cum v-am obişnuit).

Desigur avem şi un video ce ne surprinde în studio!!

Vă salut! pam pam

Dar nu înainte de wooooooooooooooooow-ul pentru surpriza de după filmuleţe.
Va mulţumim Radio Transilvania!!

Ariela G. pam pam

0 Response to "Hey!"

Trimiteți un comentariu