Sfârşit de zi...

WOW e deja 23:50 :d am întârziat un pic cu postarea (s-ar putea să fi adormit la un mom dat vreo 3 ore :D) sper totuşi în cele 10 minute rămase să termin ce am de zis.

Afişele sunt pe uşi...videourile se salvează şi totul merge conform planului.

Se pare că în ultima vreme ne-am cam împrietenit cu camera de filmat (cameră de filmat e puţin cam mult spus :)) telefon sau aparat foto mai precis). De la un video de maxim un minut am ajuns la filmuleţe de 4-3 minute însă nu m-am îndurat să tăi prea multe momente...întrucât nu se ştie dacă vom mai avea ocazia să organizăm o astfel de campanie preţuim fiecare secundă ^ ^

sperăm că nu vă plictisim.
Noi sigur nu ne plictisim :D


Florina V.



huh se pare că este o problemă cu postarea filmuleţelor (posibil să fie prea mari) însă acum este cam târziu aşa că voi rezolva această problemă mâine :D



(21 Mai) Promisiunea e promisiune....
-_-" ţin să menţionez că la 0:52 am fost muşcată cu sălbăticie :





0 Response to "Sfârşit de zi..."

Trimiteți un comentariu