astazi.o zi de joi.

Hey am lipit posterele pe uşile unor săli de clasă, la intrarea elevilor şi desigur a profesorilor!
Ne-am propus să le punem după minunata noastră teză ca să ne înveselim.
Totul a decurs foarte bine, unii elevi ne-au observat şi vazând că ne distram în timp ce lucram au devenit şi mai curioşi. Ne-au pus diferite întrebari şi i-am informat bucuroase rămânând surprinse de interesul pe care l-au manifestat.

Vreau să spun că datorită acestei activităţi am uitat de teza ce am avut-o şi mi-a ridicat radical moralul .
Nu mă aşteptăm să arate atât de bine. Chiar dacă am muncit la ele şi ne-am chinuit cu fetele să pară cât mai atrăgător şi să fie gata la timp a meritat efortul!


Acum însă vreau să vă fac o mică surpriză... să postez în curând imaginea virtuală a articolului din revista şcolii!!! O să ne fie destul de greu săptămâna viitoare având pe cap două teze şi un program un pic mai încărcat, dar o să ne descurcăm ca întotdeauna!
Aceasta e calitatea noastră ca echipă!


Pam pam! Vă pup.
Ariela G.




Florina V. (21. Mai)


Yay în sfârşit după lungi căutări google un prieten foarte drag a salvat ziua ^ ^ merci Robert




2 Response to "astazi.o zi de joi."

  1. ana Says:
    22 mai 2010 la 08:46

    Excelenttttttt!!!!
    Mirific:D
    Bravo!
    Succes!
    :)

  2. bibi Says:
    23 mai 2010 la 21:14

    Faceti totul cu mult entuziasm! Bravo :d succes :*

Trimiteți un comentariu