Vineri, a-V-a zi de campanie...

Bună!!

Încep prin a cere scuze tuturor celor ce au obsevat primul nostru semn de oboseală!
Am greşit puţin (foarte puţin) textul afişelor...dar acest lucru a fost observat de o persoană căreia ii mulţumim pentru atenţia acordată (pana în prezent anonimă...dar am dori să ştim cine este)!

Având mereu la dispoziţie o soluţie pentru orice situaţie neprevăzută care ar putea dăuna campaniei...azi am corectat afişele...iar acum totul putem spune că este PERFECT!!! :D

Am ridicat şi bannerul de la tipografie, care a ieşit foarte bine.
:)
Mai multe detalii mai târziu!:D(+ videourile de ieri)

O zi faină în continuare!

Andreia B.

2 Response to "Vineri, a-V-a zi de campanie..."

  1. Ex Says:
    22 mai 2010 la 22:52

    Hai ca puteti!

  2. CRINA Says:
    25 mai 2010 la 23:30

    te scuzam Deiutzikkkk ....ce sa facem cu tine acuma =)))oare unde iti fugea ganduu`????Las a stiu eu la ceva cocalar =)))

Trimiteți un comentariu