Spre final.......


Este ultima zi şi deşi toată pregătirea şi organizarea campaniei nu a fost chiar floare la ureche cum lăsăm să se vadă... dacă ar fi să o iau de la început aş face-o.

Tot ceea ce am realizat cred că a fost foarte important pentru că am dat şansa multor persoane să se exprime, i-am încurajat şi am făcut exact ceea ce trebuia într-o astfel de campanie.

Am avut rezultate dincolo de ceea ce ne aşteptam noi să realizăm şi a fost uimitor cât de bine am relaţionat cu publicul nostru.

În încheiere vreu să mulţumesc tututror celor care ne-au ajutat, ne-au îndrumat şi mai ales colegelor mele de echipă fără de care nu s-ar fi putut realiza acest proiect niciodată.
Deşi poate nu le-am spus-o suficient de des.. ne-am potrivit ca şi echipa şi sper că o să mai avem şi la anul ,ultimul an de liceu împreună, tot aşa de provocatoare proiecte.

Toate cele bune.......Andra G.

1 Response to "Spre final......."

  1. Cs Says:
    6 iunie 2010 la 12:34

    cea mai faina campanie si cea mai interesanta!
    ati reusit lucruri pe care altii nici nu s-au gandit sa le atinga!
    Bravo!
    CNMV \m/

Trimiteți un comentariu