The Big End

Astăzi este The Big End.

Trist, nu-i aşa? Pentru noi da.
Dar să revenim la planul de azi: acordarea premiilor celor ce au participat la concursul de eseuri. Ma bucură nespus de mult efortul concurenţilor să îşi facă un pic de timp pentru a se documenta şi creea eseuri care mai de care mai interesante şi la subiect. A fost o competiţie interprinzătoare şi am vrut să dăm premii tuturor dar n-am avut încotro. Şi mă înveseleşte şi faptul că nu doar le-am dat bine meritatele premii ci şi faptul că l-am oferit din partea echipei atat dovada participării cât şi simbolic diplomele.

Deci aş putea spune un pam pam de final dar nu o voi face.
Vă mulţumesc fetelor Andreia, Andra, Florina suntem o echipă puternica şi am dovedit că putem realiza multe împreuna!!
Toti pentru unul şi unul pentru educaţie şi viitor!!

Ariela G.

0 Response to "The Big End"

Trimiteți un comentariu