Entuziasm!

Andreia B.

În primul rând vreau să vă spun că sunt foarte mândră de câţi fluturaşi am împărţit astăzi\:d/(dacă vom continua la fel...vom rămâne fără).:D
Mulţi elevi sunt interesaţi de ceea ce facem...tocmai de aceea prin intermediul standului putem să colaborăm mai uşor cu ei şi le putem oferii mai multe informaţii despre Gală.

În al doilea rând vă spun că sunt sigură că vor participa mulţi elevi ai colegiului nostru la "Gala Premiilor În Educaţie" şi nu vor rămâne doar cu ideea de participare, de ce nu...o să avem câştigători?:)
Cred că prin intermediul acestei campanii am reuşit să le trezim interesul de a participă la un alt tip de concurs...dar şi de a avea încredere în sine şi de a se promova din punct de vedere educaţional.

În încheiere...vă promit că în scurt timp vor fi publicate eseurile participante la concurs.:D


O zi ploioasă frumoasă vă doresc în continuare!:d




3 Response to "Entuziasm!"

  1. Anonim Says:
    1 iunie 2010 la 22:34

    Blogul vostru este foarte interesant, mai ales activitatile pe care le faceti. Chiar azi am trecut pe la standul vostru si am observat numarul mare de elevi prezenti acolo.
    Succes in continuare!

  2. Anonim Says:
    1 iunie 2010 la 22:54

    V-am urmarit evolutia pe parcursul campaniei si mi-a parut foarte bine sa vad cat de multa munca ati depus, cu cata dragoste si mai ales faptul ca frecventa postarilor a fost constanta, ceea ce mi-a oferit posibilitatea de a observa mai bine cum au decurs actiunile voastre de promovare!

  3. Anonim Says:
    2 iunie 2010 la 20:11

    :D succes in continuare! We are the champions!

Trimiteți un comentariu