momente în viaţă...



Bună!!

Încep prin a spune că-mi pare rău ce s-a întamplat si sper ca fam
ilia Adelinei să treacă cu bine peste acest moment foarte trist care are loc in viaţa lor, mai multe detalii nu vreau să dau...:(

Astăzi deşi programul de la şcoală a fost mai diferit...am reuşit să ne atingem marele obiectiv adică să facem standul...v-am demonstrat asta prin videoul (pus cap la cap de Florina).
N-am fost prea prezenta în video:)) pentru că a trebuit sa-mi asum si rolul de a fi elevă de serviciu pe şcoală pentru o zi.
Am rămas surprinsă să văd interesul pe care îl aveau persoanele din şcoală pentru efortul nostru de a promova gala prin diverse moduri...dar am şi apreciat ajutorul pe care ni l-au dat unii.
Am uitat să precizez că mâine mergem după videoul
filmat în sală festivă...cum nu l-am putut descărca de pe cameră, l-am dus la specialiştii de la kodak.:>

Sperăm ca totul sa iasa ok şi mâine...

Mulţumim pentru sprijin!

O seară faină în continuare!:)

Andreia B.

2 Response to "momente în viaţă..."

  1. zambet Says:
    31 mai 2010 la 23:29

    v-am vzt astazi...si nu-mi pot da seama cat de multa energie mai aveti...am inteles ca mai aveti sa luptati o saptamana dar sunt sigura ca, chiar daca nu ve-ti castiga ve-ti fi mandre de ceea ce ati realizat...lucru pe care nu multi elevi au taria de a si-l asuma.
    Va doresc succes!

  2. Anonim Says:
    1 iunie 2010 la 22:56

    imi place cat de mult va straduiti... de apreciat;)

Trimiteți un comentariu