Rezumatul importantei zi de miercuri...

Azi totul a descurs destul de OK...:D (nu am ieşit la tablă la ora de mate - unul dintre motivele care mi-a luminat ziua)!

AVEM AFIŞELE!!! (pe care le vom posta mâine în şcoală) :)
Mâine vom intra şi în posesia FLUTURAŞILOR!!! (începând de miercuri vor fi distribuiţi în şcoală) :D, sperăm că BANNERUL v-a fi gata şi el tot mâine.
SUNTEM MÂNDRE DE NOI!!! ( şi chiar avem motive să fim) ;;)

Deoarece în planul de campanie am menţionat şi că vom avea un articol ce va fi publicat în revista şcolii "Collegium" să ştiti că şi acela este gata! (poate îl vom posta şi pe blog:>)

Pâna acum am realizat ceea ce ne-am propus...cu excepţia amânării sesiunii de comunicare (dar se va pune în practică şi acel lucru cât mai repede, adică miercuri :D).

Acum trebuie să părăsesc blogul...având în vedere că mâine avem teză la mate:)) coechipierele mele învaţă :-B iar eu...:-"...

Mulţumim încă odată pentru sprijinul acordat!

Andreia B.





Florina V. -
Iată şi ce am filmat la realizarea articolului împreună cu redactorul revistei Bianca Martin ^-^







Aşteptăm comentarii şi impresii ^.< !!!

1 Response to "Rezumatul importantei zi de miercuri..."

  1. sc Says:
    19 mai 2010 la 22:04

    eiiii Andreia!!!!
    :>
    Succes pentru maine!

Trimiteți un comentariu