dupa multe incercari...


Am început deja să distribuim cataloage cu cei ce au fost nominalizat în 2009 pentru "Gala Premiilor În Educaţie" şi să împrăştiem vorba despre concursul de eseuri organizat de noi ( cu premii bineînţeles), veste ce s-a răspândit uimitor de repede.

Mă bucur că a funcţionat încă o metodă propusă de noi cu scopul trezirii interesului pentru această competiţie educaţională.

Ceea ce am realizată astăzi a fost faptul că este destul de important să fie acea persoană la un anumit moment din viaţă care să te motiveze şi să te îndrume. Aşa şi în educaţie, în drumul tău spre cunoaştere, spre desăvârşire, trebuie uneori să fie cineva, sau chiar ceva, care să te facă să te gândeşti că este totuşi bine ceea ce faci şi că eforturile tale au o răsplată mai presus decât cea materială, o răsplată morală, prefesională.

Ne-am bucurat foarte mult când am discutat şi în particular cu câteva profesoare despre GPÎE, le-am răspuns la întrebări şi chiar au fost încântate de ceea ce facem. Întotdeauna m-a surprins un lucru: oamenii inteligenţi sunt intodeauna modeşti când vine vorba de inteligenţă lor. Pe de o parte este foarte firesc, dar pe de altă parte este bine să te promovezi ca să ai mai multă încredere în forţele proprii şi să excelezi în ceea ce faci.

Toate bune...Andra G.

1 Response to "dupa multe incercari..."

  1. Anonim Says:
    29 mai 2010 la 00:24

    hey andra (&CO)...u sure know who i m (lack of inspiration makes me write eng)...si va doresc succes in ceea ce priveste acest blog (si nu numai) care mi se pare foarte bine realizat (l-am citit pe tot, chiar daca suna incredibil). continuati tot asa, keep up the good work... IT'S ALL ABOUT THE GAME!!!

Trimiteți un comentariu